Pagina's

zaterdag 27 september 2014

DIY - Appel-kaneel smoothie

Hi! Vandaag heb ik voor jullie een leuke en simpele doityourself. Ik was een beetje aan het experimenteren met ingrediënten voor in een smoothie. Met de herfst in mijn achterhoofd dacht ik dat het misschien leuk zou zijn om een smoothie met kaneel te maken. Vandaar dat ik jullie vandaag laat zien hoe je een heerlijke appel-kaneel smoothie kan maken!



Ingredienten:
1 appel
250 ml yogurt
1 eetlepel suiker
Een half glas water
2 eetlepels kaneelpoeder

Het enige wat je hoeft te doen is de appel in stukjes te snijden en alles in een blender te gooien;)
en voila je smoothie is klaar!

Schenk de smoothie in een glas en strooi er nog een beetje kaneel over, zo ziet het er extra leuk uit!

Ga je deze smoothie zelf ook maken? laat het me weten!
xx






1 opmerking: