Pagina's

zaterdag 25 oktober 2014

Beautybox oktober 2014



Vandaag unbox ik de beautybox van oktober! Ik vind het een erg leuke box met veel afwisseling. Interesse? Kijk mee!





Zo ziet de box eruit als je hem openmaakt. 5 producten waarvan er 3 fullsize zijn. Er zit hand, haar, lichaam en gezicht verzorging in, lekker gevarieerd dus!  
 
Rituals hand lotion fullsize- €8,50
Het eerste wat opvalt in de box is de rituals Happy hands hand lotion. Ik vind het echt supertof dat er een fullsize product van rituals in zit! Mijn handen zijn altijd erg droog in de winter, goed gedaan beautybox!

Greenland body butter fullsize - €8,95
Dan een body butter van een merk dat volgens mij niet erg bekend is, greenland. Zelf heb ik ooit een maskertje gehad van dit merk en die werkte erg goed! Het is een groen merk en de producten zijn dus op basis van biologische ingrediënten gemaakt. Er zitten natuurlijkie boters en fruitextracten in die je huid zacht en soepel maken. Ik heb de geur papaya ontvangen en hij ruikt heerlijk zacht en fruitig, hmmm

Redken shampoo 50ml - €3,80
Dan een keline shampoo van redken voor gekleurd haar. Ik heb geen gekleurd haar maar dat houd me niet tegen hem te gebruiken. Redken is een best prijzig kappersmerk dat heerlijk ruikt. Erg leuk dat het erin zit!

Dermailogica skin recovering 10ml - €16,98
Ook zit er een heel klein tubetje dermalogica skin recovering in. Ik vind het leuk dat er zo’n duur product inzit maar wel een beetje jammer dat het vooral bedoelt is voor de oudere huid. Met mijn 14 jaar heb ik dit product natuurlijk nog niet nodig maar het is natuurlijk wel erg leuk dat de fullsize meer dan €80,- kost!

Golden rose lipstick full size - €7,95
Het laatste product uit de box is een golden rose velvet matte lipstick. Ik ben erg blij dat er ook een beautyproduct in de box zit. In mijn box zat een donkerrode tint maar ik hoorde dat er ook een roze en oranje tint zijn. 



Nog even het lijstje onder elkaar + de prijzen.
De box heeft een waarde van €46,18. 
Een erg mooie prijs en erg mooie producten! Super!

Een abonnement op de beautybox kost €14,95 per maand en is elk moment opzegbaar. Je kan de box hier bestellen. 
Wat zat er in jou box? xx




2 opmerkingen: