Pagina's

donderdag 20 november 2014

Favorieten webshops + items♥

Hi, vandaag laat ik jullie op willekeurige volgorde mijn favoriete webshops zien + mijn favorieten items van die webshops. Ook zet ik van alle favorieten items de link erbij zodat je alle artikelen snel kan terugvinden. Enjoy!

1. Forever21
Daar is hij weer, de forever21. Zoals jullie waarschijnlijk al weten is dit een van mijn favorieten webshops om rond te kijken en om te bestellen. Ik heb een aantal weken geleden een artikel geschreven over mijn forever21 favorieten maar helaas zijn veel van deze artikelen alweer uit het assortiment. Hier een paar nieuwe favorieten.



2. Boohoo
Ook deze webshop komt  heel erg vaak voorbij in de bloggerwereld maar ook in mijn omgeving hoor ik altijd positieve dingen over boohoo. Leuke kleren, makkelijk bestellen, fijne bezorging.



3. Lush 
Lush producten kun je  natuurlijk gewoon kopen in de lush winkel maar als je geen lush in de buurt hebt of gewoon lui bent is de webshop een goede keus. Op de webshop heb je een duidelijk overzicht van de verschillende collecties en prijzen.



4. Iherb
Iherb.com is een site waar ze o.a. vitamines, verzorging en makeup verkopen. Ze verkopen merken zoals elf, real techniques en ecotools voor kleine (amerikaanse) prijsjes. Het nadeel is wel dat je alleen kan betalen met credit card maar voor die prijs heb je het er wel voor over.



5. beautiful-bijoux
Beauttiful-bijoux is zeker mijn lievelings sieraden webshop. Er zijn een heleboel verschillende sieraden te vinden voor kleine prijsjes. De perfecte site voor cadeautjes voor vriendinnen maar natuurlijk ook voor jezelf. Ik heb ooit een pakketje van deze site unboxed en alles zag er erg mooi en van goede kwaliteit uit. 



Dit waren een aantal van mijn favorieten webshops.
Wat is jou favo webshop?'
Follow my blog with Bloglovin

1 opmerking: