Pagina's

woensdag 12 november 2014

Mini DIY - Sfeervol herfstdienblad


Hey! zoals jullie misschien wel weten is er maandag een action shoplog online gekomen met een aankondiging voor een kleine DIY. Vandaag laat ik jullie een aantal manieren zien hoe je door verschillende soorten decoraties een dienblad/plateau sfeervol kan maken, met vandaag als thema de herfst!





Je kan het simpel houden en gewoon een (geur)kaars neerzetten met een paar herfstdecoraties rondom, ziet er superleuk en sfeervol uit.


Ook kan je er gekleurde kaarsen op zetten en stenen als decoratie, dit ziet er wel net iets zomerser uit maar alsnog sfeervol.


Het is natuurlijk ook mogelijk om je favoriete herfstgeur neer te zetten, Daisy van Marc Jacobs staat er echt supermooi bij.


Hier heb ik  twee nagellakjes van Sally Henson en een horloge op het dienblad gelegd, ik vind het er persoonlijk supertof uitzien!



Het is natuurlijk ook mogelijk om er je favoriete sieraden op te leggen, ik heb gekozen voor een vogeltje met een herfstblaadje, lekker toepasselijk.


Dit is hoe ik het uiteindelijk heb neergezet. Ik vond het wel leuk om er een mok bij te zetten voor extra sfeer. 

Ik hoop dat jullie het een beetje leuk vonden om te zien;)
Ik heb sinds kort een facebook pagina gemaakt en zou het erg leuk vinden als je mijn pagina wil liken! Je kan de link vinden in de rechterzijbalk en onder elke blogpost, alvast bedankt!
xx

Follow my blog with Bloglovin




Geen opmerkingen:

Een reactie posten