Pagina's

donderdag 15 januari 2015

Hema aanraders


Hoi iedereen! Hebben jullie al goede voornemens bedacht? Ik wel, minder geld uitgeven aan producten waarvan ik niet zeker weet of ze de moeite waard zijn. Vandaag laat ik jullie mijn favorieten producten van de HEMA zien die zeker wél de moeite waard zijn! Kijk verder!



Hema is dé winkel waar zowat mijn gehele nagellak collectie vandaan komt. Ze hebben enorm veel kleuren die van goede kwaliteit zijn voor een belachelijke goedkope prijs. Het was best lastig om uit zoveel kleurtjes mijn twee favorieten te kiezen. Ik heb gekozen voor een blauw/groene en een witte lak. Wit is misschien niet de meest speciale kleur maar wel een kleur die erg vak niet goed dekt. Deze lakt dekt perfect met twee laagjes, een laagje is namelijk bijna onmogelijk met een witte lak. Ook de blauwe kleur heeft een goeie dekking na ½ laagjes. Het is geen standard blauwe lak maar er zit iets van groen en een glitter in. Over allebei de producten ben ik erg te spreken en raad ik dus ook zeker aan.

Ook de foundation van de hema bevalt me erg goed. Hij is aardig vloeibaar en smeert dus goed uit. Hij geeft een mediumdekking maar laat geen plamuur laag achter. De kleur is in de winter net iets te donker voor mij, maar in de zomer gebruik ik hem erg graag. Toppertje!


De lipsticks van de hema zijn over het algemeen erg mooi en goed gepigmenteerd. Deze zoetroze kleur is zeker mijn favoriet! Hij glijd niet van je lippen af en blijft redelijk lang zitten. Het is de kleur 03, jammer dat ze geen namen hebben. Niet alleen deze lipsticks maar dus eigenlijk het hele assortiment kan ik zeker aanraden.


Misschien verwacht je het niet maar ook de mascara’s van de hema zijn echt superfijn! Ik las op een blog dat deze mascara beter zou werken dan mascara’s van merken zoals maybelline en Rimmel. Ik was erg benieuwd en nam de volume mascara waterproof mee. En ja hoor, wat een ongelofelijk goed product is dit! Hij geeft je wimpers volume en lengte mee, precies zoals ik wil. Helaas kwam ik er na twee dagen achter dat ik allergisch ben voor deze mascara. Dat neemt natuurlijk niet weg dat het een erg fijn product is.

  
Bij de hema verkopen ze mega veel kwasten in verschillende soorten en maten. Zelf ben ik niet zo fan van de kwasten met bruine haren, beetje te hard naar mijn mening. De kwasten met de wit/zwarte haren zijn daarentegen wel echte aanraders! Ze zijn super zacht en werken prima. Zo ook deze poederkwast, ik nu een aantal maanden in gebruik en vindt hem erg fijn.


Nog een fijne donderdag toegewenst! xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten