Pagina's

woensdag 7 januari 2015

Shoplog Antwerpen ♥ Forever21 & New Look


Hoi allemaal! In de kerstvakantie ben ik samen met mijn moeder en zus lekker een dagje wezen shoppen in Antwerpen. De reis duurt langer dan 2 uur, maar is het meer dan waard! Misschien heb je al in mijn top5 winkelsteden gelezen dat ik Antwerpen echt een prachtige stad vindt met veel en vooral grote winkels! Het was hoognodig tijd om een aantal nieuwe truien toe te voegen aan mijn kledingkast, en dat is zeker gelukt!


Forever21 - €19,75
De eerste 4 items die ik ga laten zien zijn van de Forever21, zo ook deze schattige trui. Ik zag hem hangen en het patroon trok gelijk mijn aandacht, simpel maar toch bijzonder. Er hingen nog maar twee exemplaren met beide maat L, eerst dacht ik dat hij wel erg groot was voor iemand met normaal maat S, maar toen ik hem paste was ik erg verbaasd over hoe hij zat. Waarschijnlijk hoort deze trui een beetje cropped te zijn, maar ik vind het helemaal niet erg dat ik hem nu gewoon kan dragen op een low waist broek.

Forever21 - €19,54
Ook deze trui komt dus van de forever21(de winkel is echt huge in Antwerpen!). De trui is gemaakt van een heel zacht stofje, zoals je ook al een beetje kan zien aan de structuur van de trui. Hij is een beetje fluffy en daardoor dus heel erg warm! Op een of andere manier wordt ik altijd aangetrokken naar bordeauxrode items, ik vind het gewoon een erg mooie kleur;).

Forever21 - €7,-
Saai en zwart. Precies waar ik naar zocht, een effe trui die je prachtig kunt combineren met een grote statement ketting, of een mooie sjaal. Ze hadden echt enorm veel kleuren en dat voor die prijs!

Forever21 - €4,-
Als laatst bij de forever21 nam ik ook nog deze zilverkleurige ketting mee. Ik vond hem er erg classy en pretty uitzien. Superleuk om te dragen op een trui of een losvallend shirtje.

Ook de New Look in Antwerpen is erg groot en dus moesten we daar ook even naar binnen. In Utrecht waar ik woon is er geen New Look winkel, alleen een ministukje in de V&D. Wel weet ik dat er een hele grote in Rotterdam zit, aangezien ik daar niet vaak kom vond ik het erg leuk om even rondtekijken en natuurlijk heb ik een aantal dingetjes meegebracht.

New Look - €17,99
Ik was al erg lang opzoek naar een grijze trui met een simpel motief, en bij de New Look zag ik echt de perfecte trui! Hij is erg zacht en zit echt heel lekker, bij thuiskomst gelijk aangedaan(:.

New Look - €29,99
Aangezien bijna al mijn broeken zwart of donkerblauw zijn, heb ik een broek gekocht in een lichte kleur. Ik wilde graag een broek met een verwassen effect omdat ik die tocht nét wat specialer vindt. Het fijne aan deze broek is dat hij is gemaakt van een dikke stof en daardoor heerlijk warm(het is zoo koud buiten, brr..) het is een vrij lang model en zit dus prefect! Yay.

New Look - €14,99
Als laatste alweer, deze roze/rode top. Ik zag hem hangen en ik vond hem er zo mooi uitzien, hij is gemaakt van blousestof en daardoor ook erg chic. Ik draag nooit zulke kleuren maar vond het verassend leuk staan! Leuk om zo iets nieuws te ontdekken.

Ik ben echt supersuperblij met alles en ik hoef niet meer te bibberen deze winter!
Welk item vinden jullie het leukst? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten