Pagina's

zondag 1 maart 2015

Opgemaakt - Februari ♥



Hi guys! Héhé eindelijk weer een artikel. Op dit moment ben ik aan het genieten van mijn laatste weekendje vakantie en kwam ik precies 4 minuten geleden op het idee om dit artikel te schrijven. Ik keek in mijn tasje met opgemaakte producten en zag dat het weer is nodig tijd werd voor een artikel. Vandaag laat ik jullie dus al mijn opgemaakte producten zien van februari (stiekem zit er ook nog wat van januari tussen;)



First things first, Andrélon… I love you! Andrélon is echt mijn redding voor mijn extreme droog en vaak ook pluizig haar. En ook over deze producten ben ik zeer tevreden, ze doen hun werk goed en ruiken hééérlijk. Omdat ze zo lekker ruiken vliegen ze de deur uit en maak ik ongeveer elke maand een shampoo en een conditioner op – don’t judge(:


Deze twee producten heb ik ook met veel liefde gebruikt. Omdat ik een aantal weken geleden last kreeg van een enorm droge huid ben ik overgestapt naar een andere douchegel en heeft mijn zus deze van dove opgemaakt, ze vond hem heerlijk. De bodybutters van de hema zijn ook echte aanraders, ze voeden je huid goed en trekken snel in, top!


Ook heb ik zoals bijna elke maand een deo opgemaakt, dit keer eentje van dove. Ik ben echt van deze geur gaan houden en heb daarom nu al weer een nieuwe in de kast staan.
De nagellak remover is prima maar ik gebruik toch liever een potje waar je je vingers in kunt doen. Een fijn product maar niet heel bijzonder.


Dan twee gezichts”verzorgings” producten, aangezien makeup vaak onder ‘verzorging’ staat. Links zie je mijn favorieten budget concealer van essence, nadat deze op was heb ik gelijk een nieuwe gehaald, echt een top product.
Ook heb ik de meest basic labello opgemaakt. Een fijn product maar wel een tikkeltje uitdrogend, vaseline werkt voor mij nog steeds het beste.


Als laatste heb ik deze mentos kauwgom opgemaakt. Iets heel anders maar ik dacht dat het misschien toch leuk was om te laten zien.  Deze kauwgom is echt superlekker, wel aardig prijzig maar dat is hij waard.


Dit waren alle opgemaakte producten uit februari. Nu nog even genieten van de laatste uurtjes vakantie en dan weer lekker naar school:( xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten